اولین چیزی که این روزها بهعنوان رتبه سایت ها مطرح است Pagerank گوگل است. گوگل امتیازی را بین 0 تا 10 به سایتها و صفحات داخلی آنها میدهد که هر قدر این امتیاز بالاتر باشد نشان از مهم بودن سایت دارد.
محاسبه PageRank گوگل کار بسیار زمان بری است و بار محاسباتی زیادی به گوگل وارد میکند، توسط گروه www.seo24.irدر تاریخ 28 فروردین 1395، گوگل نمایش پیج رنک را برای عموم غیرفعال کرد. گوگل طی اطلاعیهای اعلام کرد که به دلیل سوء استفاده بعضی وب مسترها از پیج رنک و استفاده از آن به عنوان معیاری برای ارزش گذاری سایت و فروش بک لینک به سایرین، دیگر پیج رنک را به صورت عمومی نمایش نمیدهد و فقط از آن به عنوان یک مقدار سنجش برای الگوریتمهای خودش استفاده میکند و وب مسترها امروزه از اتوریتی autorithy به عنوان معیار سنجش اعتبار سایت استفاده میکنند که یک مقدار عددی بین 0 تا 100 است و هرچه این عدد به 100 نزدیکتر باشد، اعتبار و قدرت سایت بالاتر است. این معیار توسط شرکت MOZ ایجاد شده و با سنجش مجموعهای از عوامل مختلف در مورد یک سایت سنجیده میشود.
وردپرس .بر اساس آخرین آمار بهدستآمده توسط مجموعه(https://limaweb.ir/)بیش از 34% کل سایتهای اینترنتی از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنند و این درحالیکه نزدیکترین حریف به آن یعنی جوملا، تنها 3% از سایتها را در اختیار دارد.
علاوه بر این در سئو وردپرس هم بینظیر ظاهر میشود.در حقیقت میتوان اینگونه بیان کرد که وردپرس کمابیش تمام اصول و مبانی سئو را پوشش میدهد.بنابراین با اتکا به این ویژگیها و کمک گرفتن از یک سری راهکار دیگر میتوانید سئو وردپرس را به میزان قابلتوجهی ارتقا دهید.
درباره این سایت